سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انتخابات تفرش
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


نویسندگان

طی روزهای اخیر در پی تایید صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر که البته فعلا به خودشان اعلام شده ولی هنوز به صورت رسمی منتشر نشده جنب جوش انتخاباتی مردم بیشتر شده و برخی از کاندیدا ها هم با برگزاری جلساتی فعالیت خود را بیشتر کرده اند.

در این بین حرف و حدیث های زیادی از زبان مردم می شنویم. مثلا اینکه بعضی از کاندیداها تصمیم دارند در سخنرانی های خود رقبا را به خاطر عملکرد گذشته شان محکوم کنند. یا اینکه بعضی ها به فکر ائتلاف هستند و قال و قرارهایی هم گذاشته اند. در پست های بعدی بیشتر در مورد حرف و حدیث ها صحبت خواهیم کرد.

در روزهای گذشته نام افراد زیر بیشتر از زبان مردم شنیده می شد:

آقای عبدالناصر ذوالفقاری

آقای قدرت اله شاه علی

آقای علی لطفی

آقای حسن شفیعی

آقای علی حیدری

آقای سعید احمدجعفری

آقای حجت اله لطیفی

خانم هما محبعلی

و خانم محبوبه سپهرنیا




موضوع مطلب : تفرش, انتخابات تفرش, انتخابات شورای اسلامی تفرش, عبدالناصر ذوالفقاری, قدرت اله شاه علی, حسن شفیعی, علی حیدری, هما محبعلی

سه شنبه 92 اردیبهشت 31 :: 12:4 صبح

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 17
  • کل بازدیدها: 169680
امکانات جانبی